30 april, 2012

Avlastning...

I morse tog Jörgen & Oscar en promenad i solskenet vilket gjorde att jag i lugn & ro kunde städa lite, det är verkligen stor skillnad på att städa när man är ensam.

Ensamtiden grabbarna emellan är oxå viktig.
Igår badade de ihop, inte i samma balja men Jörgen badade Oscar med den nyinköpta gröna badankan & jag plockade lite i lägenheten under tiden.




Ikväll är det Kortegen i stan & tanken är väl att vi ska gå ner & kika lite men det beror helt på hur Oscar är.. jag blir inte speciellt ledsen om jag missar spektaklet, det var roligare när man själv var i den åldern för då festade man med sina kompisar (fast jag inte gick på Teknis).


Becka ska sova borta i natt, de är 3 tjejer som ska ha Tacomys. Det blir 2a natten denna helgen som vi är själva.. 50 % barnlediga är som 100 % då Oscar somnar ganska tidigt.


Ta hand om varann & njut av dessa 2 extra lediga dagar ihop, det ska vi göra...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!