13 april, 2012

Hipp Hipp Hurra :)

Grattis Gubben på din födelsedag!!




Att åren har gått så fort & att vi älskar varann fortfarande är imponerande, det bevisar bara på att vår kärlek är stark.

Du har berättat att första gången du såg mig var när du var på buggkurs i Folkets Hus med en killkompis. Innan er kurs skulle börja så såg du mig träna dubbelbugg inför en stor tävling, du tyckte jag var söt & din killkompis visste vem jag var så du fick reda på en massa information om mig :)

Vi träffades sedan på Dammsvedjans ungdomsgård & hade gemensamma vänner.

Senare blev vi ett par & det skulle visa sig att du är mitt livs kärlek.

Vi har kännt varann i över 22 år.
Varit ihop ett x antal gånger & gjort slut ett x antal gånger men nu är vi gifta sen sommaren 2005 & jag ser fram emot att bli gammal med dig & jag lämnar dig ALDRIG :)


J ag ÄLSKAR Dig
Ö mheten själv
R  omantisk
G enomsnäll
E n mycket bra pappa till våra 2 barn
N yckeln till mitt hjärta äger du


1 kommentar:

  1. Jörgen Sjöberg13 april 2012 kl. 15:37

    Tack min älskade! Jag har världens bästa liv ihop med dig. Jag lämnar inte dig heller./Din man

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!