17 april, 2012

Effektiv morgon.

Klockan är nu strax över 11 på fm & det har redan blivit mycket gjort.

Tvättat 2 maskiner
Hängt upp tvätt (får torka i lägenh då jag inte vill lämna O ensam)
Plockat ur diskmaskinen
Gjort köttfärssås till i em
Dukat bordet inför middagen i em
Druckit kaffe me pappa
Matat Oscar 2 ggr
Oscar vilar gång nr 2 nu
Duschat
Sminkat mig
Surfat runt & letat lägenheter

Snart är det dax att få i sig lite lunch för att sedan ta en promenad till Kristineberg & Föräldragruppen som idag ska prata om Barnolycksfall.






4 kommentarer:

  1. hihi, vad du har stått i idag. Jag har gjort.... ingenting =).

    Ja, tiden går sjukt fort med de små.

    Ser att du bor i Borås. Skoj =)

    SvaraRadera
  2. Sara, bor i Borås & vi följde varann lite i Boråstråden för gravida :)
    Måste säga att alla dagar ser inte ut så här men ibland får man till det ;)

    SvaraRadera
  3. Effektiv dag! Duktig du är!

    En sådan mobil har vi med köpt som ska upp ovanför spjälsängen när Elias är stor nog att ligga där om nätterna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar färgerna på mobilen & den hänger ovanför skötplatsen till Oscars stora förtjusning.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!