15 april, 2012

Söndagsmys...

Vaknade till solsken denna morgonen som sakta men säkert blev gråare & gråare men detta hindrade inte oss från att åka en sväng till stugan (hem till pappa) för att kolla det som vi planterat.

Vi tog en promenad runt området & vattnade lite i vårat lilla växthus...Till vår förtjusning så hade det börjat gro lite.
Spännande.

Oscar fick en chans till att sova utomhus, hade varit mysigt om han fick sova mer utomhus än vad han gör. Vi bor ju lite dumt till för att låta han ligga kvar i vagnen men under våren / sommaren när vi kommer vara ute mer så blir det annat.





Efter vår middagsvila hemma så lät vi Oscar ligga lite mé rumpan bar innan badet & jag fångade hans nya grej han håller på med.
Tummen i munnen.
Goding.



Till middag/kvällsmat hade jag lovat pannkakor så det var ju bara att göra.
Gick snabbt & lätt & smakade gott, fick t o m till smarriga hårda kanter som min pappa brukar göra, barndomsminnen.




  Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!