14 april, 2012

Födelsedag(ar)

Igår var det fredagen den 13 april (min mans födelsedag)
Idag är det den 14 april (min systers födelsedag)

Jörgen min man fyllde, 40 år
Ida min lillasyster fyller, 25 år

Min syster Ida, pappa & syster Heidi var här på lite födelsedagskaffe igår. 
Ida hade köpt med sig en smarrig bakelse som avnjöts till kaffet, det var en blandning av semla, tårta & allt annat sliskigt gott man kan köpa på konditori. Mums... TACK!!

(Vi har inga planer på att ha fest/kalas för dem än... i slutet av månaden går vi istället ut & äter på resturang med min familj för att fira de 2 & för Jörgens familj ska vi ha en bjudning hemma mé något att äta.)


Grattis min vackra syster på din 25-års dag, älskar dig!!




På kvällen var Rebecka på bio men det hindrade inte oss från att äta en god middag.

Iskall öl
Fondue med kyckling & grönsaker
Rostad potatis i ugn
Vitlökssås
Chilisås
Baguette






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!