09 november, 2012

Gräsänka.























Oscar & jag busar efter vår middagsvila :)


Då var det fredag igen & det är snart kväll.
Becka är på sitt rum för att göra sig iordning för en natt i BoråsHallen, det är Mariedal Cup i helgen & det är en fotbollscup som hålls 1 gång om året & är för ungdomar.
De har matcher under hela helgen, hela dygnet i olika hallar.

Becka får gå av den anledningen att jag själv & hennes pappa oxå var på dessa cuper i ungdomen. Kommer ihåg att vi satt ett gäng tjejer för att kika på killar mer än fotboll.
Nu har det ju blivit ändrade tider med mer alkohol/knark som är lättillgängligt men jag litar på min dotter.

Jörgen är iväg i Göteborg på fest med jobbet.
Tycker det var så dåligt organiserat för en buss skulle köra dem dit men inte hem så han valde att vara nykter & ta bilen. Han är inte den största festprissen heller då han har lika roligt utan alkohol.

Så jag blir ensam hemma med O.
Han kommer somna efter 19 så då blir det väl att bänka arslet i fåtöljen & kika på tv.
PepparkaksDumle & SkumTomtar blir mitt godis ikväll & kanske en påse micro-popcorn.

Trevlig kväll!!


Hanna

1 kommentar:

  1. Ha det så skönt på din hemmakväll med världens goaste lille Oscar. Hoppas Becka får en trevlig kväll på cupen med sina kompisar och att Jörgen också får roligt och att han kör försiktigt hem. Bernt väntar spänt på att bli morfar idag för Pernilla är på BB och blir igångsatt att föda. Hon har gått 14 dagar över tiden och nu väntar vi att lille Robin ska komma ut i kväll. Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!