18 november, 2012

Sunday!!

Billig leksak.

I fredags hade vi founde kväll, gott.

Söndagens lilla nakenfis som väntar på att få bada.


Jaha.. ännu en vecka har gått & vi närmar oss advent & jul.
Hoppas du längtar lika mycket som jag?
Det kliar i fingrarna & helgen som kommer blir vår helg till adventspynt för när 1a advent infaller så fyller jag år & vill ha det färdigpyntat då.

Har ni gjort något kul i helgen??

Vi har har haft mycket besök, men det har bara varit trevligt.
Under helgen så har vi träffat barnens farmor, barnens farbror me fru & deras 2 barn, min ena syster hade vi här på middag i lördags kväll, pappa har varit här, Beckas ena bästa vän Felicia var här på middag idag & min yngsta syster var här idag.
 
När min syster ändå var ju här så bytte vi tjänster.
Hon toppade mitt hår & jag noppade hennes ögonbryn. Bra deal & mitt gör ju inte ont!!

Annars har det inte hänt så mycket under helgen eller jo.
Jörgen skulle iväg för att tvätta bilen idag & upptäckte att det var punktering på ena bakdäcket. Attans.
Pappa ska komma hit för att hjälpa oss men det var inte säkert att han kunde på måndag så senast tisdag ska vi väl ha en rullande bil igen. Det tråkiga är ju att vi nyss bytte till våra vinterdäck som vi bara användt en säsong men förhoppningsvis är det lättfixat.

Nu är det kväll & Oscar har badat & vi har för en stund sen avnjutit en kopp kaffe & en bit kladdkaka, gott.

Imorgon börjar en ny vecka med ledighet för mig & Jörgen & förhoppningsvis en väldigt spännande onsdag.


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!