27 november, 2012

Julgardinerna är uppe.

Adventspyntat.


Becka ligger i soffan & surfar på sin dator, hon har idag varit hos tandläkaren & skurit upp en bit mellan framtänderna för att få bort sin glugg.
Hon har fått ett gummiband som hon ska ha runt framtänderna för att få ihop gluggen.

Jörgen sitter & håller henne sällskap & kikar på "Pearl Harbor" & Oscar busar.

Under förmiddagen så hjälptes vi åt att byta gardiner & göra lite Adventsmysigt i köket.
Adventsljustaken på bordet är redo för att tändas på söndag, min födelsedag.
Ska bli mysigt att tända de röda stjärnorna ikväll, antingen ser det supermysigt ut eller så blir det porrbelysning ha ha ha... 
Storarummet fick sina stakar igår, kunde inte hålla mig.

Hanna




2 kommentarer:

  1. Åh vad vackert och jullikt det blev i köket. Blir så sugen på att börja också men tyvärr hinner jag inte förrän på fredag. Ska bort både i morgon och torsdag men fredag och lördag tänker jag ägna mig åt gardinuppsättning i köket och adventsljusttakarna. Övrigt julpynt får bli till lusse. Marianne

    SvaraRadera
  2. Både porrbelysning och stakar... Haha! Så jädra komiskt :D / Marlene

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!