01 november, 2012

Ändrade planer.

Mammas lille bus.


Nu är klockan 11.15 & jag har redan hunnit kika på tv:n städa & dammsuga hela huset, badat Oscar, hämtat posten & nu matat O me lite gröt.

Tanken var att vi skulle få våra beställda varor idag men de ringde & sa att de inte kan komma förrän imorgon, tråkigt då jag sett fram emot grejerna men 1 dag hit eller dit spelar ju ingen roll.

Istället blir det IKEA idag.. jihaa..
Skulle dit imorgon men blev nu 1 dag tidigare.. detta gör att jag inte måste kika lite på deras sida för jag har inte planerat vår tripp. Brukar vara ute i god tid men inte denna gången.

På inköpslistan står i alla fall:

Värmeljus (tycker deras är bäst)
Kuddar (till mina kuddfodral jag har här hemma)
Tavellister (till köket)
Tallrikar
Glas
Förvaringsboxar i plast
mm mm

Man måste inte ha allt så planerat när man ska till Ikea för man hittar alltid något men just nu är kuddarna viktigast.

Hanna

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hitta dina inköp på Ikea.
    Hanna var gör du denna bilden som du har i detta inlägg. Jag hade en sida som man kunde sätta ihop bilder och göra en massa roligt med för några år sedan, men den las ner. Vet att det ska finas fler sådana sider men hiner inte leta efter. Hur har du gort? eller är det nått du gör i telefonen. Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hittade det vi skulle ha & lite till.. som vanligt :)
      Bilden gör jag via mobilen, använder mig av det digitala fotoalbumet som man kan dela med sig av andra som heter Instagram (gratis app) & har även hämtat hem olika redigeringsprogram/bildförvrängare/ramar mm i form av gratis appar. Testa.
      Det är jättemånga som har Instagram, roligt sätt att dela med sig av bilder istället för att slänga upp dem på Facebook. Testa vettja, Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!