10 november, 2012

Slödag & premiärbak.

Fredagsmys.

Lördagsmys.


Igår var jag ju ensam hela kvällen & det gick förhållandevis bra. O somnade vid 19-tiden & jag kikade på tv. Hade mina 2 små skålar med godis men de gick inte åt.. den som spar...

Nackdelen var att jag var GRYMT röksugen igår.. tänkte på cigg hela dagen & hela kvällen, konstigt då det ändå är över 1 1/2 år sen jag slutade men Jörgen tror att det kan bero på oron för jag ville inte vara själv i huset.. än. Men jag rökte aldrig någon.

I dag har vi inte gjort många knop någon utav oss.
Jörgen kom hem vid 1-tiden inatt & Becka som skulle vara i Borås Hallen hela natten kom hem vid 2-tiden vilket gjorde att sömnen inte blev så bra. O vaknade som vanligt vid halv 7 men har dock sovit hela natten vilket var skönt.

Min tanke var att jag skulle baka bullar idag.
Hade alla ingredienser men när jag skulle hälla upp mjölken så hade den surnat så istället blev det en jordgubbskaka & den bakade jag i min nya leksak. Shit va kul det va.

Nu i em har vi haft fikabesök av min lillasyster Ida, hennes kille Oscar & pappa.
Nu är det 2 Oscar i familjen så det får väl bli Lill-Oscar & Stor-Oscar.
Den "store" var riktigt trevlig, har bara träffat honom en gång & det var på "lillens" dop & då hann man inte direkt prata något.
De har nu flyttat ihop & jag är glad för min systers skull att hon träffat kärleken, denna gången verkar det vara den rätte!

Då både sömn & mat har slarvats med under hela dagen så blir det pizza ikväll.
Vem orkar laga mat idag, inte jag.


Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!