18 februari, 2013

Bus & mysdag.

Buskillen i sin båt.
 
 
Vädret idag har ju inte visat sig från sin bästa sida, detta har gjort att vi har varit inne & busat.
Jag tänker så att när det väl är fint väder så tar man igen all tid som man varit inne under vintern för när våren väl närmar sig så går man ju aldrig in, mer eller mindre.
 
Oscar har dragit ut alla sina leksaker ur sin leksaksförvaringen som vi har i storarummet, han har lekt båt med en av korgarna som tillhör bordet (bilden), vi har läst böcker, sovit middag, ätit lunch, sparkat boll, lekt, lagat middag & bara haft en go dag.
Mysigt med dessa dagar & speciellt när lille O har varit på toppenhumör hela dagen.
 
Nu ikväll har jag varit ute & skottat. Becka höll mig sällskap.
Det var som ett träningspass då snön var så blöt.
Kanske dumt att skotta tänker du när det är snöblandat regn ute men det underlättar ju om det är så lite snö på backen som möjligt nu när det regnar för då försvinner den ju fortare.
Inget kul om slasket skulle frysa till is, då blir det ju rena isbanan & inte tala om fötterna som blir genomsura.
Hoppas det regnar hela natten nu så att det blir barmark på infarten.
 
Kram Hanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!