04 februari, 2013

Inget humör.

Dax för omplantering men tar det till vår.
 


Idag har jag inte haft lust till någonting!!
Tur att man städade & grejade igår så jag bara kunde ta dagen som den kom & idag har vi inte gjort något än att göra middagen för i em.
Det blir Jörgens Gulashgryta, har aldrig gjort den innan men hur svårt kan det vara??
Nu puttrar den så fint på spisen. Får väl betyg efter maten ;)

Idag skulle det bli premiärturen på motionscykeln, hittade inga skor & vill ju inte ha på mig skorna jag har ute. Provsatt cykeln & sadeln var inte så obekväm som jag trodde. Tur att man kan höja & sänka sadeln men fast den var på det lägsta så fick jag ta en lite pall för att komma upp haha.. vilken syn. Tur att ingen såg mig.
Blir till att leta skor ikväll & även läsa på bruksanvisningen.
 
Hur har din dag varit??


Kram Hanna

Kan tillägga att jag iaf varit ute & skottat, plogbilen var här & gjorde en vall men nu är den borta & gubben slipper skotta för det är gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!