15 februari, 2013

Fredag.

Redo för fredagsmys.



Fredag & huset är nystädat & luktar fräscht.
De nyinköpta ljusen har fått sin plats på den gamla fina silverbrickan som egentligen ska stå på storarumsbordet men eftersom vi har en liten buskille som ska pilla på allt så får man flytta upp allt på högre höjder.

Tulpanerna & Jörgens zoo-godisar (i skålen) fick även de en plats på skänken, jag är så glad över vår skänk & ångrar inte en dag över att vi köpte den.

Idag finns inget planerat, ta det lugnt & mysa med mina barn (om den stora vill vakna?)
Vi ska förbereda för pizzan vi ska göra ikväll. Salladen blir mycket godare om den får dra sig ett tag tycker jag.

Ska se om jag kan få min gubbe att åka till Ullared redan denna helgen?
Nästa helg har han smideskurs på Hemgården så då kommer vi ingenstans. Ja ja.. vi får se.
Om inte annat ska de sista tavlorna i Oscars rum upp samt en tavlehylla.

Önskar er alla en go dag & en supermysig helg!!

Kram Hanna



2 kommentarer:

  1. Vad vackert du har gjort på den vita skänken och tapeten är också väldigt fin. Förstår att ni trivs och har det bra i er lägenhet/hus. Önskar er trevligt fredagsmys hela familjen och ifall ni kör till Ullared i helgen önskar jag er en fin shoppingdag och att ni hittar det ni vill ha. Kram från svärmor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så mkt, gillar att pynta/mysa till det.
      Tapeten gillar jag inte riktigt men den får hänga med till hösten sen kanske vi gör ngt åt den??
      Får se om det blir Ullared i helgen, inte idag iaf ;) kanske imon.
      Trevlig helg o kom upp på en kaffe snart, vi saknar dig.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!