25 februari, 2013

Måndag.


Lite av det gubben gjorde på sin silverkurs i helgen.
Ugglan fick jag :)



Måndag & inga planer i veckan förrutom till helgen då trippen till Ullared äntligen blir av om inget annat händer.

Det är fint väder idag & stora tösen har hemstudiedag så jag ska väl försöka få med henne ut en sväng. Oscar tycker det är så roligt att vara ute, han bara går & går & går.
Ser han en katt så går han efter för han vill så gärna klappa, söt.
Hoppas solen är här för att stanna & värmer på bra nu för jag är så trött på snötäckta vägar... isen ska vi inte prata om.

Önskar Dig en toppendag!!



Kram Hanna





2 kommentarer:

  1. Kom precis in från en promenad. Blå himmel såg så skönt ut ute. Men skenet bedrog, det blåste lite och det var svinkalt. Men i lä var det skönt. Stunden med kaffet på altanen närmar sig.
    Så fina smycken han gjort.

    Hoppass du får en kanonvecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det skönt väder.. vi var ute efter morgongröten o det var riktigt varmt. Solen tar på snön nu vilket är skönt.. imon blir det kaffe i solen :)

      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!