10 februari, 2013

Oops..



Inte lätt att fånga en liten buse på bild när benen går så fort.. så fort.


Söndag kväll.. & inte bloggat på ett tag men det är så tråkigt när gubbens mobil krånglar med Bluetooth & skicka över bilder till datorn, har inte fått min än. Nu har jag inte haft en egen mobil sen över 3 v. Bläh..
Måste säga att veckorna rullar iväg med väldans fart men just nu gör det inget för jag längtar efter våren. Men det kan ta lång tid innn den kommer för vi är bara i februari än.

I helgen har vi inte gjort speciellt mycket.
Handlade redan 8.30 igår lördag då Oscar vaknade vid 6 var det lika bra att åka iväg.
Hade hit min pappa & en av systrarna på lite schlagermiddag & givetvis schlagern på det.
Kikade även på QX-galan men tycker inte den var speciellt bra. Priserna var bra men hade velat ha mer av underhållingingen. After Darks underhållning var ju inget att hänga i granen.

Imon är det måndag (nähä) & sportlovet börjar.
Tösen tjatar om att hennes 18 åriga (snart) pojkvän ska få sova över & vi har sagt hennes pappa & jag att vi vill fundera lite. Dels för att vi inte känner honom & än är de inte ihop så jag förstår inte poängen.
Har sagt att jag gärna vill lära känna honom mer innan & det gör man ju inte när de bara sitter på hennes rum, eller?
Samtidigt så har man koll på dem om de sover här. Inte orolig för sex men en dag kommer det också.
Hur hade du gjort?

Ja ja.. vi har lite att tänka på innan Alla hjärtans dag. Nu ska jag ta mig ett glas Påskmust (love must) & kika på lite tv innan det blir liggläge i den renbäddade sängen.

Önskar Er alla en go vecka :)


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!