06 februari, 2013

Vårlängtan.

Kompostgaller kan man ha till mycket.
Denna bilden togs innan all snö kom igen.


Ännu en dag då inget mer eller mindre har hänt, har iofs cyklat på motionscykeln men det är mer eller mindre allt.. har tappat lusten av att göra något hela tiden men varför måste man eller rättare sagt jag göra något hela tiden? Får ändå tänka på att jag har varit sjukskriven för just att jag gjort för mycket.

Kan det bero på vädret?
Just nu längtar jag efter våren något enormt.
Kan se mig själv sitta ute på verandan eller på altanen med en kopp kaffe, njuta av lugnet & se våra lökar ta sig i landet medans Oscar sover middag.

Snart är det dax att kika på utemöbler.
Har ju inte världens största altan men vill ha så att iaf 6-8 personer kan sitta på baksidan, om inte annat så kan man ha klaffstolar som extrastolar men jag vägrar sitta på en sådan.. Hatar dessa stolar. 

Har du något tips på vart man kan kika på möbler?

Som bord tänkte jag måla en kabeltrumma som gubben kan få via jobbet, det är inte det största men ett komplement till sittplatser blir det ju.


Kram Hanna

2 kommentarer:

  1. Längat också till att sitta ute med den där första kaffekoppen i solen.
    Vi köpte våran sista utemöbler på Möblera, det ligger ju dock i Göteborg. Bra sommarmöbler har vi också handlat utav. Vi har varit nöjda med våra köp därifrån. Trevlig helg på er,kram

    SvaraRadera
  2. Just det ja.. minns att du tipsade om detta redan förra året, ska kika på deras sida.
    Trevlig helg till dig o de dina oxå.
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!