17 februari, 2013

Skräp.

Fina tulpaner som jag fick av min pappa & lillasyster.


Kvällen igår blev lyckad.
Åt god mat med pappa & lillasyster. Klyftpotatisen blev kanongod liksom kycklingen.
Denna gången glömde vi i alla fall inte efterrätten som var glass med maränger, banan & grädde.
Måste säga att jag lika gärna kunde vara utan efterrätten för shit vad den stod mig upp i halsen, för mycket av det goda så att säga.

Idag har vi redan rensat i skafferiet, kryddhyllan, förrådet & kylen.
Jörgen har varit iväg till återvinningen för att slänga papp, glas, plast mm som man samlar på sig under veckan & det blir ganska mycket för vi hade fullt i förrådet i våra samlarlådor.
Att det kan vara så skönt att slänga skräp.. blir ju genast plats för nytt om inte annat.
Har även tvättat 2 maskiner tvätt så resten av dagen blir en slödag (har ont i mensmagen), Oscar ska få sig ett bad i em.
Det blev inget Ullared idag heller så vi tar det den helgen vi planerade från början.

Imon börjar vardagen igen efter en veckas Sportlov, än har vi inte sett skymten av vår stora tjej så vi får se hur det går att få upp henne imon.. .men det är imon det...

Hanna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!