14 februari, 2013

Så tyst.



Skulle någon tappa en nål på golvet så hade det hörts, även fast jag knappar på tangenterna.
Oscar sover.
Becka sover.
Nattgästen till Becka sover.

Idag är det Alla hjärtans dag & vi har inget särskilt planerat förutom att handla i em.
Kanske att jag köper en bukett blommor fast han är med.
Jag har redan förberett maten vi ska äta ikväll, grönskassoppa. Visst är det mindre charmigt & inte ett dugg romantiskt men vi unnar oss något gott till helgen istället.
Då ska även Jörgen göra sina goda pannkakor, mums.

Tänker du ge din kära man/sambo/fru/flickvän/pojkvän mm något särskilt idag?
En god middag kanske?

Önskar ALLA en fin Alla Hjärtans Dag idag den 14e februari.

Hanna


4 kommentarer:

  1. Vi skippade presenter detta året. RULet blev present nog :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag tänka mig!! Inte dumt med ett lyckat RUL :) Kommer ihåg vårat som igår..

      Radera
  2. Vadå, det är väl inget fel med grönsakssoppa. Här bjöds det på stekt falukorv med hemmagjort potatismos och givetvis en skvätt jonny's senap på :) Fina grejer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du knappa in en kommentar lillasyster ;) Har du nog inte gjort sen jag visade ultraljudsbilden me Oscar.

      Allt blir en festmåltid me lite Johnnys på :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!