19 juni, 2013

Dagisbesök.

Det var tyst i storarummet o jag hittar honom så här..
Lille bus hjälper mig vattna växterna, knasboll ;)


Idag var det då äntligen dax för besöket på Oscars dagis som han ska börja på i aug.
Vet att det heter Förskola men här hemma säger vi dagis, sitter i ryggmärgen på något sätt.

Det var alldeles tomt (de hade Midsommarfirande i andra lokaler) vilket jag tyckte var lite tråkigt. Hade varit kul att se hans reaktion när han träffade alla barnen men det kommer ju.

Fick bra vibbar av stället o tror att det kommer bli jättebra till hösten för hans del, skönt.

Nu till något mindre kul, jag har fått en spricka i mobilen.
Skärmen har fått sig en törn av klumpiga mig. Har aldrig gjort sönder en mobil o brukar ofta ha en mobil i 2 år innan jag byter men denna gången hade jag den bara i ca 2 månader innan jag gjorde illa den.
Blir så ARG på mig själv.
Ingen försäkring på den heller... FAN!!
Blir till att ha en mobil med trasig skärm (tur att det sitter på ytterkanten) eller köpa en ny för att byta skärm kostar tydligen skjortan. 

Ha en go eftermiddag/kväll!!




Kram Hanna

2 kommentarer:

  1. Vi har med varit på Elias dagis och hälsat på, det kändes bra och Elias trivdes som fisken i vattnet på en gång och det hade inte spelat någon roll om vi åkt därifrån utan honom ;)

    Aj, trist med mobilen! Jag vågar inte säga något för jag har med en ny mobil...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att det kändes bra på besöket på Elias dagis, det gör väldigt mkt att man får bra vibbar.
      Skittråkigt me mobilen men men... vad ska man göra??

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!