25 juni, 2013

Glömsk.

Denna veckan går inte riktigt som jag vill... Det gör mig frustrerad o irriterad.

Igår var det inget som gick rätt.
Allt från att Oscar var busig o hindrade mig från att greja ute/inne till att tappa saker.

Idag skulle jag dubbelkolla tiden som vi har på BVC imon men det visade sig visst att tiden redan va igår, måndag... ops.
Fick en ny tid med inte förrän om 3 veckor, tråkigt då jag såg fram emot besöket.

Känns som om jag lika gärna kan dra täcket över huvudet o låta denna veckan gå obemärkt förbi.

♡♥ KRAM ♥♡

4 kommentarer:

  1. I bland är inte huvudet med, känner det själv. Hemmet är fyllt av minneslappar för att jag just inte ska glömma.
    Tråkigt att behöva vänta så länge med ny tid, nu ser man fram emot de besöken då man inte är där lika ofta nu förtiden. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar ALDRIG glömma bokade tider men har haft hjärnan full med annat, ändå kikade både jag o gubben förra veckan ang tiden men missade. Ja ja.. dax att börja anv sin filofax lite bättre kanske ;)
      Kram

      Radera
  2. Haha, glömsk är mitt andranamn!

    Men skämt o sido, det är så trist med sånna dagar/veckor. Jag har haft alldeles för många på sistone.. men kanske kanske kan det börja ordnas upp nu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det ordnar upp sig för att ha dessa dagar/veckor är mindre kul...
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!