23 juni, 2013

Spontanresa.

Igår em satt vi o pratade medans vi åt upp det sista av jordgubbstårtan, jag sa att jag känner för en road-tripp.
Jörgen sa att vi kunde gå till Djurparken men jag kände för att åka bil (trivs i bilen) men hade inga ideér. Föreslog sedan Ullared o gubben nappa direkt.

Sagt o gjort.
Vi avbokade våra vänner som skulle komma på fika o gick upp vid 5 i morse.
Hämtade upp Becka o hennes vän Sarah i Limmared för att sen åka vidare till Ullared.

Vi kom när de öppnade så det var en liten kö men det rasslade till fort så vi behövde inte stå ute o vänta utan gick rätt in.

Hittade lite smått o gott som vanligt o man åker alltid hem med ett leende på läpparna.
En toppendag med toppensällskap!!



Tidig morgon o lille bus smakar på sin solskyddsfaktor
(fick naturligtvis inget i munnen)
 

Lite kläder inför hösten o dagis.
 

Pappas leksak fast han sa att det var till Oscar ;)
 

Lite nytt till naglarna nu när jag slutat att bita.
 

Favoriterna ALLA gånger.
Har en liten här hemma som ÄLSKAR flygplan o bilar
samt djur.
 

Ugglan (egentligen en dörrstopp men funkar fint som dekoration)
o kronan är nytt till hemmet.
 

En trött kille som får i sig favoriten i grönsaksväg,
majs.
Ny haklapp dagen till ära.


Kram Hanna

4 kommentarer:

  1. Ja ni hade tur som åkte så tidigt. Jösses vad folk det var. Ingen kö in och det gick bra ut från kasserna också. Men parkeringen var full med bilar ända upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det värsta som finns på just Ullared är att leta parkering, därför åker vi ALLTID så vi är där när det öppnar o egentligen brukar vi inte åka alls under sommaren.
      Kram

      Radera
  2. Det var fina fynd ni gjorde i Ullared och Oscar blir fin i sina nya kläder när han börjar dagiset. Ja det är alltid roligt att handla lite nytt. Jag ser att det blir mest till barnen men det behövs väl eftersom dom växer hela tiden.
    Jag och mina väninnor kommer att åka ner till Ullared en dag i juli. Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du kommer iväg dit.. det är roligt, tycker även Jörgen :)
      Det blir mkt till O o R men jag köper kul saker till hemmet som igår ex köpte jag nya lakan till oss o underlakan, nya handdukar. Jörgen köpte sig 4 t-shirts o en jacka.
      De sakerna som är på bilderna är bara ett urplock av allt annat :)
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!