08 juni, 2013

Ingen kraft.

Hade verkligen sett fram emot lite ledigt med gubben som har 4 dagars ledigt men förkylningen jag drabbats av har knockat mig totalt.

Hoppas jag blir frisk under veckan för nästa helg blir det roadtripp för hela familjen med hotellövernattning.
Ser verkligen fram emot detta.

Igår hade vi lite firande för Rebecka som slutade 9an.
Stor tjej nu.
Vi bjöd på smörgåstårta, glass med maränger, kolasås o kaffe till gästernas glädje.

Idag har gubben varit i Göteborg hela dagen med min pappa för att kika på flygplan. Älskar själv dessa event men stannade hemma med lille bus som är på tok för liten o jag hade inte orkat heller men nästa gång ska jag med. Älskar ljudet från jetplan.

Ha en go kväll.

♡♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!