11 juni, 2013

Trött.

Ännu en dag med fortsatt förkylning och denna hostan är inte från denna värld.
Nätterna är värst.

Pga mindre ork har jag idag sovit lika mycket som Oscar. Frukost o middagsvila o det var skönt, behövligt.

Vi har trots en slö dag varit ute både på förmiddagen och eftermiddagen, har trots lite moln varit skönt ute.

I morgon tänkte jag börja kolla lite packning inför helgens tripp.
Denna gången är det HELA familjen som ska med och det ska bli mysigt. Har bokat ett 4 bädds rum så nu slipper någon sova i en oskön tältsäng.
Nog om det.

Eftersom datorn inte varit på på flera dagar så har jag varit dålig på att kommentera de bloggar jag läser men vill ändå säga att jag kikar in på sidorna varje dag via mobilen.

Ha en go kväll!!
Kram ♡

4 kommentarer:

  1. hej hanna. önskar dig o hela fam en härlig helg o att du blir bra från den envisa förkyln. vilken vacker blombukett på bilden. riktig svenskbukett nu till midsommar. kram marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hoppas oxå jag kan bli kvitt denna jäkla förkylning.
      Det är ingen bukett, jag planterade dessa tidigt i våras i en kruka o de har växt sig stora o de är så fina tycker jag.

      Kram

      Radera
  2. Usha vad tråkigt med förkylningarna, hoppas du mår bättre till helgens tripp, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack. Det hoppas jag med. Nu är det hostan som är värst men den ska inte få stoppa helgens planer :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!