12 juni, 2013

Sommar

I em var vi iväg o handlade lite till vår tripp till helgen, måste ju ha lite att dricka o smaska på i bilen.
Majskrokar är ett måste o köpte Coops Änglamark vilka vi aldrig köpt innan, hoppas de är lika goda som Icas. Kul att testa lite om inte så blir det variation.

Köpte även en bodylotion som verkligen är en flaska full med SOMMAR.
Efter duschen ikväll så smörjande jag in mig o det luktar så gott.
Jag är jättedålig på att smörja mig o eftersom jag börjar komma till åren kanske det är dax eller är det för sent ;-)

Nu har jag ännu en kväll placerat rumpan i fåtöljen, har varit ute o vattnat mina blommor i krukor o  hoppas på att det ska börja regna så även gräset får sig lite vatten.

Ha en go kväll!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!