05 juni, 2013

Vilken dag...

Kul med hjul.


Vilken dag.
Vaknade med huvudvärk o kan ju säga att den inte släppt helt än.. inget har hjälpt, varken Panodil, kaffe, vatten, vila eller mat. Ska bli otroligt skönt att gå o lägga sig ikväll.

Dagen har mer eller mindre spenderats inne, anledningen är att min hals krånglar o huvudvärken samt att lille bus näsa rinner som en kran hela tiden.
Tyckte att en paus från frisk luft kunde göra oss gott men under em gick vi ut o fikade lite ändå.
Bulle o kaffe. Smakar mycket godare att äta ute.
Vi sparkade även lite boll o Oscars åkte lite på sin bil, bobbycar.

Eftersom vi varit inne så har jag städat huset.
Får ju hit lite gäster på fredag då är det skönt att få städat men förhoppningsvis ska vi kunna fika ute, tösen har sin skolavslutning.
Ikväll har jag redan fått hjälpa henne att locka hår då 9orna från hennes skola har avslutningsmiddag med vals. Kul att de får en kväll ihop.

Imorgon är det Sveriges Nationaldag o den brukar vi inte fira nämnvärt. Brukar väl har tårta eller så men eftersom vi ska ha go-fika på fredag så blir det ingen tårta imon. Det får istället bli en glass från glassbilen som jag ska köpa ifrån ikväll, sitter just nu o väntar på det kända ljudet... otäcka ljud ;)

Kram Hanna



4 kommentarer:

  1. Hade också huvudvärk igår hela dagen, så fint ni har fått det med staketet, skönt att Oskar kan få gå fritt utan att vara rädd gå ut bland bilarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi är verkligen supernöjda med staketet. Inte illa för amatörer ;)
      Kram

      Radera
  2. Så mysigt ni verkar ha det!
    Hoppas ni kryar på er fort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det hoppas jag me, att vi blir friska fort men för mig har det bara blivit värrre :(
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!