20 juni, 2013

Het dag.

Denna dagen började med ganska mörka moln vilket gjorde att jag tog tag i städningen.

Efter lunch somnade båda jag o Oscar, när vi sen gick ut fick man sig en chock.
Fy va varmt det var. Räckte att man rörde sig så blev man svettig.
Oscar sprang i bara shorts och vi hade lite roligt med en blomsterpruta, såg en liten groda o det var spännande.
Idag blev det en svalkande öl innan vi gick in.

Efter kvällens bad somnade lille bus på en gång.
Gubben o jag har nu ätit varma mackor framför tv. Här sitter jag tills det är dags för sängen.
Imorgon har de utfärdat en klass 1 varning så vi får väl se vad dagen har att bjuda på.

Ta hand om er.
Kram ♡

2 kommentarer:

  1. Jaa, äckliga värme!! Man får ju egentligen inte klaga men idag har den varit hemsk. Önskar dig en mysig midsommar vännen. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hade en toppen Midsommar som fick helt ändrade planer men det gjorde absolut ingenting.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!