27 juni, 2013

Ensam.

Ikväll har jag lite egentid.
Mannen tog med den lille killen till stan för Borås sommartorsdag.
Varje torsdag kväll under sommaren är det artister som uppträder. Affärerna i centrum är öppna till 21 o det är ALLTID mycket folk på stan dessa kvällar.
Ikväll är det State of drama som spelar.

Jag passar istället på att städa lite (skönt att ha det gjort och att inte ha en liten efter sig/stökar ner).
Är nu klar och ska njuta av en kall cider. Skulle tagit en öl men fanns ingen kall, katastrof ;-)

Älskar egentid som jag dock inte har så ofta men det ska bli ändring på det.

Snart kommer min favorit på tv oxå.
Ernst.
Sämre kan man ha...

♡♥ KRAM ♥♡

4 kommentarer:

  1. Det är viktigt med egentid, för både mamman och pappan.
    Man får se till att njuta av de tillfällena som kommer och det verkar du göra alldeles ypperligt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De stunderna är kanonviktiga men det är lättare för gubben med egentid då han bara kan ta bilen o åka iväg om han vill (jag har ju inte körkort).
      Jag passade på att göra naglarna i lugn o ro o njöt av min cider :)

      Radera
  2. Så skönt med egen tid, vet inte när jag hade det senast (när jag var hos tandläkaren möjligen)
    Själv missa jag Ernst i går då Per la gräset och inte kunde ta nattningen. Dock la jag honom innan och trodde han skulle sova tills dess. Men han ville annat igår. Men en vecka kvar tills han har semester och kan ta fler nattningar, ska bli skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med stundande semester.. tur att Ernst finns på Play o att det går repriser så man inte missar ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!