09 juni, 2013

Härliga sommarregn.

Eftersom jag drabbats av en sk manlig förkylning med hosta så kan jag intyga er om att det är ingen bra kombo att ha mens samtidigt. Varje gång jag hostar så känns det som om tampongen är på väg ut ha ha...

Dagen har för övrigt varit bra.
Gubben tog med busen i morse för att handla lite, jag passade på att äta lite frukost framför tv:n för jag låg lite längre och drog mig än dem.

Innan det sköna sommarregnet kom under em så hann vi både grilla och äta ute. Kände hur regnet hängde över oss så man kan lugnt säga att vi åt fort.

Trots regn så fick jag gå ut o vattna lite blommor. Mina penséer har vuxit till sig så kraftigt att regnvattnet inte kommer ner till jorden men ack vad fina mina blommor är. De gör mig glad.

Har nu placerat rumpan i fåtöljen efter att jag tidigare har badat lille bus, städat nedervåningen, tvättat en maskin tvätt och vattnat blommorna ute för att nu äta lite popcorn.
Ska bli gott o det är en bra avslutning på helgen.
Imorgon får vi tidigt besök av min fina vän Tessan, hon är o hälsar på från Karlskrona. Inte länge sen vi sågs men jag saknar henne o det ska bli så kul med lite "Tessan-tid".

☆ Sov gott när ni går till sängs ☆

♡♥♡ Kram ♡ ♥ ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!