26 augusti, 2013

20 månader.
























Idag blir vår Lille bus 20 månader o det fick han fira med lite Minimarshmallows.


Jag undrar VERKLIGEN vart tiden tagit vägen??
När man får barn så säger alla att njut nu för tiden går så fort.
Ja ja.. tänker jag, ska ju vara hemma över 1 år så visst hinner jag njuta men nu när jag är mitt upp i allt så undrar jag vart tiden tog vägen??
Stora frågetecken virvlar runt huvudet o det spelar ingen roll hur mycket jag funderar för nu är det bara så, fakta.
Inget man varken kan hindra eller stoppa.

Under dessa 20 månader har vi upplevt:
Lycka
Frustration
Irritation
Glädje
Kärlek
Håravfall
Suck o stön
Svett
Jagande
Aja bajjande
Skrattande
Härmande
Blöjbyten
Sjukdomar
Rädsla
Upptäckande
Framgång
Utveckling

mm mm............

Han är vår Lille bus som verkligen förgyllt våra liv o vi är ärade över att få lära känna denna lilla varelse som inte längre är så liten.

Älskade lilla unge!!
Vårat lilla Lyckopiller!!
 
 

2 kommentarer:

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!