03 augusti, 2013

Lördag.

Vaknade vid 3 i natt med huvudvärk, bara till att stiga upp o hämta värktabletter o en kall handduk. Den kombon passar mig o när jag sen vaknade igen så var värken borta.

Eftersom det är lördag så fick vi idag leverans av färska frallor från En God Morgon som nu har öppnat igen efter sommaruppehållet o det är till min lycka.
Älskar Sesambageln o det var jag som gjorde att den kom in i sortimentet då jag efterfrågade just det brödet (kanske inte är ensam om efterfrågan men nu är den med).

Vi dukade ute dagen till ära, Jörgens nästa sista dag på semestern o vilken morgon det blev.
Solsken o varmt o fast det blåste så var det varmt.

Vid lunch stod mätaren på närmare 30 grader.
Då tog jag in Lille bus för lunch o vila, jag somnade jag också o när vi vaknade så regnade det ute..
Fasen.. jag har handdukar på tork.
Äh.. inget att göra åt det nu. Blir till att skölja upp dem för att sen torktumla istället.

Tanken är att vi ska grilla med min syster me gubbe ikväll.
Får väl se hur vädret fortsätter??

Önskar er alla en trevlig kväll o njut nu om det snart är slut på semestern.

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det slut på semestern, tråkigt. Får försöka hitta tillbaka till vardagen igen och hoppas det blir fint väder även denna månad. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar som fasen efter hösten, vill ha kyligare väder nu när vardagen snart ska sätta igång... Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!