28 augusti, 2013

Ensamtid.

Oscar slickar tallriken efter att han ätit fiskpinnar, spenat o potatis.
Knasunge.


Jaha.. lite ensamtid så här mitt på dagen har ju ALDRIG hänt innan om det inte är helg.
Oscar är själv på förskolan några timmar o jag njuter av tystnaden, hör bara fåglarna o någon granne som pratar lite längre bort, ovanligt.

Jag följde Oscar till förskolan o var med på samlingen, gick därefter o de skulle ringa om det var något men har inte hört något än.
Nu ska jag strax gå o hämta honom, ska bli spännande o se hur det gått för nu ska han ha fått i sig lite lunch också.

Under tiden har jag hunnit slösurfa lite, förberett min lunch som idag blir omelett med råkost o en burk makrill o sen har jag stekt lite ägg inför kvällens middag som blir hamburgare o eftersom jag inte äter bröd så blir det salladsblad istället för mig, har skrivit handlingslapp för det blir affären i em. Dammsugaren har även fått jobba lite o nu sitter jag igen vid datorn för ett inlägg.

Ha en go dag o uppdaterar er ikväll om hur dagen gått för lille bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!