09 augusti, 2013

Rensat.

Idag har jag rensat skafferiet för att få plats med allt jag handlade igår.

Har bytt ut allt som innehåller gluten (mjöl) o socker.
Jag ska göra en förändring i mitt liv som bara kommer gynna mig.

LCHF ska hjälpa mig på traven.

Äter på tok för mycket pasta och dricker väldigt mycket mjölk. Nu är det slut med det men inte särskilt ledsen för det.
Kylen är laddad, frysen o likaså skafferiet med så mycket annat gott så jag längtar tills jag ska börja.
Kommer inte köra slaviskt men ingen mer bröd, pasta, flingor, sylt mm om det inte är lchf.

Kommer antagligen starta en ny blogg men håller den för mig själv ett tag tills jag känner mig redo att dela med mig.

Snart... snart...

♡♥ Kram ♥♡

5 kommentarer:

  1. Det låter kanonbra Hanna och jag ser fram emot när du börjar blogga om det så kanske jag kan börja också. Är väldigt sugen på att testa den. Jag hejar på dig. Kram och lycka till med jobbet när du börjar. Take it easy. Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är supertaggad o imon söndag ska det sista inhandlas.
      Kram

      Radera
  2. Vad glad jag bli när jag läser detta. Man behöver inte köra slaviskt utan det viktigaste är att man gör en livsstils förändring. Har ju ätit lchf sammanlagt ca 3 år och mår så otroligt bra. Tror det kommer passa dig :) viktnedgång , piggare , inget magont är bara en del av hälsovinsterna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig sjukt peppad o tror det kommer gå vägen :)
      Tänkte börja med promenader också för att komma igång med flåset.

      Räkna med att jag kommer rådfråga dig om grejer o jag kommer kika på dina recept du har i bloggen.
      Kram

      Radera
    2. Det får du gärna göra:) håller du bara ut de två första veckorna så försvinner sötsuget lättare. Lycka till :)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!