10 augusti, 2013

...

Det finns saker i ens liv som sker som kan vända upp o ner på hela ens tillvaro,
saker som man inte kan påverka själv.
Saker som kan få en att bryta ihop
men med familjens stöd klarar man det mesta.
 
Eller?
 
Just nu är det väldigt mycket på gång för oss i familjen
 o jag kommer att ta en paus från bloggen.
Hur länge kan jag inte svara på,
det kan hända att jag gör något inlägg då o då från mobilen
(när jag har lust).
 
Fortsätt kika in eller om känslan faller på så finns jag även på
 
INSTAGRAM
 
 som
 
hannasj0berg
(o:et är siffran noll)
 
Ge dom du ÄLSKAR en extra kram, det värmer!!
 
Kram till ER alla!!
 
 
Vackra rosor min man gav mig på bröllopsdagen.
 

4 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra med er? Har ju varit så roligt att få följa er vardag. Men ibland måste man ta ett brejk. Hoppas allt löser sig til det bästa för dig/er kramar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt är bara bra men lite mycket just nu.. kommer snart tillbaka igen :)
      Kram

      Radera
  2. Kram till dig och er. Hoppas du hittar tillbaka snart, gillar att läsa och följa din blogg.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!