06 augusti, 2013

Gammal kärlek rostar aldrig!

2005-08-06


För 8 år sen sa vi
JA
till varann på Rådhuset.

Mannen i mitt liv som jag
ÄLSKAR är MIN
o det är jag både glad o stolt över.

Sen har jag även en stolthet för oss som ett par, 
vi har känt varann sen tonåren, 
blev tillsammans första gången när jag var 14 år.
Flyttade ihop när jag var 17.

Mycket har hänt under åren,
både glädje, lycka, frustration, hopplöshet o sorg
Men vår kärlek till varann överlever
Vår kärlek är stark
 så inte en dag jag ångrat att jag gifte mig med min
tonårskärlek.
 
Tillsammans har vi fått 2 fina barn som vi älskar mest av allt.
 
Jörgen jag Älskar dig!!

Idag är det vår
Bronsbröllopsdag!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!