01 augusti, 2013

Lite nytt.

Idag ville jag åka till Blomsterlandet för att se om vi kunde få tag på fler krukor att ha utomhus, köpte 2 fina förra året på rea o vill gärna ha fler i samma modell.

Hittade inga i affären vid Regementet men de vi köpte var i Lockryd så det får bli en sväng dit någon dag.

Hittade ändå lite smått o gott i form av nya växter, några vet jag inte ens namnet på men jag vågar o gillar att testa nytt.

Nu har växterna planterats i ny jord o ska få flytta in i hemmet.

Har även handlat, städat huset, dammsugit, bytt lakan, tvättat, klippt/trimmat gräset (Jörgen o Becka) o lagat mat (Jörgen) o jag ska strax hoppa in i duschen o sen slänga ihop en pastasallad för imon blir det en tur till Varberg.

Ikväll somnar jag gott i rena lakan. Härligt.

♡♥Kram♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!