11 mars, 2013

Candy crush.

Bild lånad via google.


Hela familjen har blivit lite smått besatta av spelet Candy crush.
Jörgen & Rebecka tävlar emot varann, just nu leder Rebecka.
Jörgen sitter nu & försöker komma ikapp henne & det är kul att höra deras snack...

- Mamma, kan du hjälpa mig till nästa nivå..
- Pluppen, kan du ge mig liv...
- Näe, hjälp inte henne/honom
- Va, är du förbi mig...

Ha ha ha...

Själv är jag nästan 100 banor före, sitter fast på en jäkla bana men skam den som ger sig.
Jag har spelet på både Facebook, mobilen & på surfplattan så tar mina 5 liv slut i mobilen så tar jag plattan osv... Knas, men kul!!

Testa inte om du inte redan gjort det för du kommer fastna,
jag LOVAR!!
Kram Hanna

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!