04 mars, 2013

Renbäddad säng, bäst!!

Det gosigaste som finns.



Ni kan väl inte gissa vad jag har gjort idag??
Jasså..
Jo, jag har städat & tvättat.
Vädret var inget tilltalande ändå så lika bra att passa på så man kan vara ute när väl solen värmer.

Köpte ju nytt i Ullared & det är ju upptvättat som handdukar & lakan, idag bytte jag våra gamla mot det nya & var ju givetvis tvungen att tvätta upp de smuttsiga så 3 maskiner har det blivit idag.
Nu får jag bara tvätta 2 maskiner till denna veckan, skoja.
Men det blir bara 2 till & de ska jag ta senare i veckan. Ljust & mörkt.

Idag sov jag middag med lille O.
Han sov i över 2 timmar & jag sov nog nästan lika länge, jag är sjukt trött men kanske beror det på att det är så skönt att sova nu när man köpt ny kudde, eller?? Undra då hur skönt man kommer sova inatt, nya tvättade lakan & snart är jag nyduschad oxå, lövely!!

Nu är mina 3 fina iväg på lite kalas hos svärfar/farfar.
Eftersom jag är allergisk & han har hund så väljer jag att stanna hemma, annars blir hela min kväll förstörd & det börjar klia/riva i halsen & ögonen.
Får hälsa på när det blir varmare så man kan vara ute & dricka kaffe.
Grattis svärfar Stig på din födelsedag!!

Kram Hanna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!