03 mars, 2013

Ge-kås

Ett stökigt storarum efter ett besök på Ge-kås.


Detta inlägg borde jag skrivit igår men kraften fanns inte.

Jag gick upp 4.30 för en skön dusch innan O skulle väckas. Efter en flaska välling & lite frukost för oss kom vi iväg 5.45 för att åka till Ullared.

Väl i butiken var det folktomt, kändes så för det var väldigt lite folk.
Shoppade & fikade, en mysig dag helt enkelt & O var jättesnäll men började tröttna när vi skulle kolla på husgeråd så som vanligt missade jag en hel avdelning (nästan).

Nästa gång ska jag börja bakifrån, alltså från textilavd & gå mot lampor/husgeråd mm mm
Fick ändå tag på mycket, nästan allt vi skulle ha & bra ytterkläder till O som han kan ha till vår. En jacka, överdragsbyxor, regnkläder, fleccejacka & div mössor. Hittade även solhattar som jag letade som en idiot efter förra året. Köpte även 15 par strumpor, får nu hoppas att de itne blir för små efter första tvätten (har haft otur med detta innan) men köpte givetvis en större storlek.

Väl hemma slocknade vi alla 4 i cnästan2 timmar, jisses va gott det var.
En kopp kaffe & sen var det bara att ta tag i allt som skulle till sin rätta plats, kul är det när alla hjälps åt.

Kvällen avslutades med pizza & melodifestivalen.
En bra dag helt enkelt.

Kram Hanna

2 kommentarer:

  1. Nu blir man ännu mer sugen på att åka dit. Solhattar som jag är ute efter. Jag har dock fyndat idag med bla en solhatt, kommer ett inlägg om det när jag har mer tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solhattar brukar va jobbigt att få tag på men de hade mycket olika att välja mellan nu.. även kepsar.

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!