10 mars, 2013

På bättringsväg.

Kikar på film i min mobil.
Ska börjas i tid ;)


Vilken helg...
Måste säga att jag tycker det är skönt att gubben inte har ett jobb där han måste jobba helger, detta har gjort att jag har kunnat vara sjuk i lugn & ro.
Igår hade jag över 39 graders feber & då är man inte tuff.. ont i varenda led, frossa & huvudvärk.

Idag känns det bättre men det blir till att stanna inne & ta det lugnt, febern kommer & går lite men har klarat mig fr magsjukan.

Oscar har fått behålla sin mat sen i fredags, välling smakar bäst & vatten.
Han är fortfarande väldigt tunn & slö så det kommer ta några dagar för återhämtning, lille gos.


Kram Hanna

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att goe lille Oscar är på bättringsvägen o han ser så mysig ut i sängen med mobilen. Tråkigt att du blivit dålig men hoppas det går över fort. Tur att du har Jörgen o Becka som kan passa upp både dig och lilleman.
    Kram från Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är redan bättre, varit feberfri idag vilket är skönt.
      Jörgen & Becka har verkligen varit till god hjälp, jag har slöat mer eller mindre men skönt när man är dålig.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!