08 mars, 2013

Min tur?

Kände att något var fel efter middagsluren, frös som in i attan.

Tog me Oscar ner för lite välling, han hade ju fått behålla det han fick under morgonen.
När jag kom tillbaka med en flaska kaskad kräktes han.
Upp igen, in på toa för en dusch, kan säga att det inte va en hit när man själv hade feber, då över 38,5.

Nu sover han i soffan, jag vilar i fotöljen. Än har jag BARA feber men det är väl bara en tidsfråga.

Skönt när väl pappa Jörgen o lilla Becka kom hem. De får passa upp oss i helgen.

Helgen kommer bli väldigt lugn.

Bilden med tempen är MED Panodil i kroppen, fya.

2 kommentarer:

  1. Usha ingen trevlig helg för er stakare.

    Du fråga om tyger häromdagen. Jag har köpt på Jofotex på nätet. Hade också plan på att sy kläder, men just nu har man inte haft tid. Men jag blev lite sugen, så jag ska nog leta lite mönster.

    Krya på er, kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack.
      Idag känns det bättre o Oscar har fått behålla sin mat, ser en ljusning.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!