01 mars, 2013

Vårens 1a dag.

Ljusmys.



Morgonen spenderades med dammtrasan i handen.. ni måste tycka att jag är tokig som städar så mycket men fördelen med att ta lite varje dag eller i alla fall varannan dag är att det inte blir så jobbigt när man väl ska städa. Det jobbiga är ju om man måste storstäda varje vecka.
Om några veckor tänkte jag att hela familjen skulle vara med att städa, vårstäda.
Alla tar var sitt rum & gör rummet skinande blankt. Ja ja.. nog om detta. Städas måste det ju för annars drunknar man i skiten... blä!!

Tänk va skenet kan bedra.
Vårens första dag är här om man ska gå efter månaderna.
1 mars.

Väntade på att lille O skulle vakna så vi kunde komma ut.
Det var inte så skönt ute som det såg ut innefrån, det blåste kallt så det gällde att vi höll oss i solen. Jag kan ju inte sitta i en stol & njuta i lugn & ro heller för O går gärna till grannen eller ut på vägen. Lättare sen när snön är borta för då kan vi vara på baksidan.

Imorgon blir äntligen trippen till Ullared av. Shoppinglistan har förberetts i veckor :)
Ser fram emot lite mysig shopping  & go fika på cafét med hela familjen, mer om detta under helgen.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!!




Kram Hanna

3 kommentarer:

  1. Hoppasni hittaren massa fin i Ullared. Får nog ta och åka dit i April och handla. Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mellanstegstangenten vill tydligen inte ta på minidatorn ser jag. Ettt t är missat också. Så det kan bli. Tina

      Radera
  2. Vi hittade kanonmkt fint.. bra ytterkläder till lillen vilket var anledningen till att vi åkte så det var ju skönt. Blir en tur igen i maj innan semesterfirarna åker ner för under sommaren ska man INTE åka dit.

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!