29 april, 2013

Blä...

 
 


... för natten som var.
Hade jättesvårt att komma till ro fast jag var supertrött, höll på att somna framför tv:n.
Vaknade mitt i natten av att halsen värkte & att jag blivit förkyld.
Näe, jag orkar inte vara sjuk nu.
Hoppas min förkylning är övergående så familjen kan få en mysig vecka ihop då det är en kort vecka.

Skönt att det är dåligt väder så slipper samvetet bli lidande av att man inte orkar ta sig ut. Har bara varit ute för att hämta posten samt kört ut soptunnan, de tömmer den imon.

Idag blir det att vi hämta matkasse från Citygross, skulle ta en längre paus men gubben glömde avboka så därför matkasse. Tänkte göra uppehåll under våren/sommaren för det blir mycket lättare mat såsom sallad & grillat. Idag blir det rena gourmetmiddagen, makaroner med köttbullar. Tänk ändå så gott det lilla enkla kan vara. Snabbt att tillaga oxå när man inte är fit for fight.

Ha en go vecka & vi hörs!!


Kram Hanna

2 kommentarer:

  1. Ni har verkligen ingen tur med sjukdomar, stackare.
    Antons näsa har hu runnit i 4 veckor, ingen höjdare, som tur är så är han pigg i övrig och sover bra.
    Nä nu vill ha sol och värme och inga sjukdomar mer.
    Krya på dig, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med .. sol & värme & bort med alla sjukdomar.
      Skönt att din lille kille ändå mått relativt bra fast han är förkyld.
      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!