30 april, 2013

Det brister...

Busen håller på att riva ut ALLA sina leksaker.


Jag tror jag har åkt på en sk manlig förkylning för det är helt otroligt vilken energi jag har.. NADA!! Känns som om jag inte ens hinner vara sjuk då lille bus håller på. Inte många minuter han sitter still om han inte är trött.
Morgonen började med att han kastade sina strumpor i mitt kaffe, vid lunch välte han ut all min mat på golvet (hade sett fram emot lunch sen igår) & trött som jag var så började jag gråta för man orkar inte hur mycket som helst, speciellt inte när man inte är fit for fight så när minsta lilla går emot en så brister det.
Ja ja... imon är gubben ledig så då ska jag väl hinna vila upp mig lite, eller??

Denna veckan kör vi ju en matkasse fr Citygross & idag lagade jag något så konstigt som omelett med köttfärssås men enligt receptet hette rätten "Omelett i ugn med basilika & oreganokryddad färssås".
Allvarligt??
Jag blev riktigt besviken. För det var omelett med köttfärssås fast utan själva såsen.
Näe, inget att ha med andra ord.
Nästa vecka ska vi testa "Grillkassen" sen blir det uppehåll.

Idag är det Valborgsmässoafton & vad gör vi en kväll som denna??
Tanken var att vi skulle grilla men ostadigt väder, förhoppningsvis blir det bättre imon & då tänder vi grillen. Ikväll blir en vanlig kväll. Framför tv & lyxar kanske till det med en skål popcorn :)

Imon är tanken att vi ska åka iväg för att kika på staket. Får se om kraften finns.

Önskar Er alla en trevlig Valborg & ta det lugnt med de alkoholhaltiga dryckerna!!

Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!