25 april, 2013

Varannan dag..

Lite blommor vid entrén är välkomnande & man ser även att våra lökar som
vi planterade i höstas börjar visa sig. Kul.
 
 

Oscar & grannens katt på vår framsida.
 
 

Fika på stenen på baksidan.


...är det konstigt väder.
Är det inte fint på fm så är det regnigt men spricker upp på em till solsken om det inte regnar hela dagen, konstigt.
Har inte haft större lust till någonting denna veckan. Inte ens blogga.

I måndags var gubben min & köpte mig en ny mobil.
Det blev en Samsung Galaxy S3.
Hade lillebror S2 sen innan men den har krånglat mer eller mindre sen vi köpte den, grrrr.
Hoppas inte denna krånglar lika mycket, orkar inte med det mer...

Vi har trots knas-väder varit ute varje dag.
Skönt att ha en liten trädgård så det är bara till att ta på sig & gå ut. Behöver inte känna att man måste gå iväg för att komma ut utan nu kommer vi rätt ut på vår tomt.

Nu är det skönt att vi även har sittmöbler på baksidan, där fikar vi varje dag lille bus & jag. Nackdelen med vår baksida är att det är en ganska brant slänt med stenar lite här & där. Fin baksida men inte så bra med en liten nyfiken bus.
Härom dagen kom han på att man kan krypa för att komma upp, idag går han upp.
Än har han inte ramlat men nu får man hålla koll på honom hela tiden, trodde jag kunde få slappna av på baksidan men de lär sig fort, för fort...

Kram Hanna



2 kommentarer:

  1. Jag vill med bo där uppe vid Er :) Så mysigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det mysigt, tycker vi me.. :)
      Håll utkik på willhem.se för det finns ledigt här uppe emellan åt, vet att grannen mitt över ska flytta under sommaren.

      Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!