18 april, 2013

Time out!!


Enkelt men ack så gott.



Igår em åkte gubben & dottern till Göteborg, IKEA.
De köpte ÄNTLIGEN våra utemöbler. Hade ju kikat runt en hel del på möbler men fastna för dom vi köpte. Bra oxå att de är underhållsfria (bild kommer sen när vi satt ihop allt).

Oscar var på sitt bushumör igår, tillslut fick jag nog så det blev TIME OUT i form att jag la honom i sin säng.
Han somnade inte men både jag & han fick en paus från varann samt att vi fick nya krafter.
Att en så liten kan va så busig, kan inte minnas om att Becka va så busig så visst är det skillnad på kille/tjej. Jörgen säger detsamma ;)

Efter lite bad, ren pyjamas & några mumsiga majskrokar framför tv:n hade vi en supermysig stund ihop. Då glömmer man genast allt det jobbiga som bara var någon timma innan. Buse.

När han sen sov gjorde jag mig en varma koppen & ägg-knäckisar. Så gott att sitta själv i lugn & ro med Helge Skoog & "Halv 8 hos mig". Underbart.

Idag regnar det vilket är ganska skönt.
Fördelen är att tjälen försvinner fortare men det tar ju även tid för marken att torka upp.

Har redan städat, bara dammsugningen kvar på övervåningen så dagen blir av det slappare slaget, kanske ska baka något oxå om jag känner inspiration eller skruva ihop grillen (gjorde inte det igår). Vi får se?

Ha en bra dag!!


Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!