04 januari, 2013

Inte planerat...


... att jag skulle vakna denna morgonen med halsont & definitivt inte halv 6 av Oscar som ligger i sin säng & pratar högljudt & glatt.
En flaska välling i vår säng om hopp att han ska somna om men icke, fick fint gå upp me honom & Barnkanalen var vårat sällskap så pappa Jörgen fick vila lite till innan han skulle upp.

Det goa va ändå att vi båda gick till sängs igen vid 8-tiden.

Dagen har varit lugn, tvättat 1 maskin tvätt & det är väl mer eller mindre allt jag gjort men va gör det??

Snart kommer gubben hem men har skickat bud om att han ska köpa glass på vägen hem & tacotillbehör.
Kommer ihåg när jag var liten & hade halsfluss, doktorn sa att jag ska äta mycket glass för det gör gott för halsen. Jag äter fortfarande glass när jag har ont men inte så mycket som när jag var barn.
Får hoppas jag känner mig bättre imon för meningen är att vi ska till svärmor på middag men får se hur jag mår.

Önskar Er alla en trevlig helg & hoppas ni hittar på något kul!!



Kram Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!