27 januari, 2013

Slängt ut familjen..

Ha ha ha.. det är inte så farligt som det låter :)
 
Vår stora tös Becka fyller 16 på tisdag så idag fick hon åka med sin pappa & lillebror till Lager157 
för att köpa sig lite kläder. Hon har fått en summa på 600 kr så något ska hon väl allt hitta.
 
I em är det kalas för vår tjej.
Det är familjerna som kommer, hennes farbror me familj har själva ett kalas för deras lilla dotter så vi träffas istället på fredag.
 
Jag har passat på att plocka undan, torkat lite bord o dammsugat.
Har även slängt ihop 2 tårtor.
Becka har aldrig riktigt gillat tårta så hon fick välja vad hon ville bjuda på o då blev det
Ban-offie-pie.
Den är så lätt att göra o är ju sjukt god fast otroligt söt.
 
Nu har jag lite egentid då allt är klart. Daughtry spelar för mig via Spotify o jag kikar igenom de bloggar jag följer. Kanske dax att uppdatera länklistan men det tar vi en annan dag.
Tar ett parti Candy Crush saga istället :)
 
Hoppas ni har haft en super-duper helg!!
 
 

Kram Hanna
 
Ps, kan fortf inte sätta in bilder för har ingen mobil men kul att Du fortfarande kikar in. Hoppas jag blir med mobil snart, har gubbens gamla så man kan ringa o jag kan ringa om det är ngt me lille O.

2 kommentarer:

  1. Tack Hanna för det mysiga födelsedagskalaset för er vackra fina tonårsdotter. Och tack också för den goda tårtan. Den var supergod.
    Roligt att träffa er alla - lille söte Oscar och din syster med sin fina kille med vackert namn och din trevliga pappa. Kram MARIANNE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var mysigt att ha alla samlade, ja nästan alla iaf.
      Vi ses på fredag igen om inte innan.
      Kram Kram

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!