13 januari, 2013

Söndag ÄR vilodag eller varför inte HELA helgen?

Kan inte säga att vi gjort så mycket under helgen.
O har varit sjuk & är fortfarande sjuk. Förkyld, hosta & feber.
När febern är som högst på ca 38,6 ligger han helt utslagen i antingen Jörgens famn/knä eller hos mig. Det har blivit mycket gos & vila i helgen.
 
I helgen fick vi i alla fall undan de sista ångest-kartongerna, phu!!
Inga fler kartonger att packa upp nu vad jag kan komma på.. härlig känsla.
Det var så skönt att få bort dem & inte var det så jobbigt som jag sen tidigare trott.
Allt blir ju både lättare & roligare när man hjälps åt.

Nu ska vi bara måla en bokhylla vi köpt sen tidigare på IKEA för att slänga in gubbens böcker (jag läser inte böcker eller jo någon enstaka, läser just nu "50 nyanser av honom") sen blir det möblering & hallen på övervåningen är äntligen klar.

Får se om jag får chansen till att måla O:s byrå i veckan om han är lite piggare, ska även ge mig på att taptetsera lådorna (aldrig gjort innan men alltid kul med något nytt), det blir mitt lilla projekt i veckan.

Hoppas ni alla haft en bra helg & ser fram emot en ny vecka, jag hoppas våran vecka innebär att O blir frisk så vi kan komma ut på lite promenader.


Hanna

1 kommentar:

  1. Det är många trevliga saker ni har ägnat er åt i helgen och visst är det roligt att hjälpas åt. Det blir säkert jättefint med en målad byrå och tapetsering i hallen. Ni är så duktigta. Hoppas O blir bra snart så ni kan sätta igång och få det klart. Synd om den lille goe glade O. Kram till honom o er från Marianne

    SvaraRadera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!