08 januari, 2013

Regnig dag.

Vaknade av att regnet smattrade mot fönstret o önskade klockan var mindre än 6.20. Snart skulle lille O vakna o jag vill bara sova.
Sova bort min förkylning.
Det är bara JAG i familjen som är sjuk, hoppas att det även så förblir.
Fördelen med att va sjuk en dag som denna är väl att det är en riktigt grå o tråkig dag. Sjuk-dag.

Nu har vi kikat på massa barnprogram så nu blir det vila igen.
Imon börjar Becka skolan o hennes vardag, få se hur lätt det är för henne att gå upp imon?

Vad bjuder eran dag på då?
Min blir en repris från igår. Matlagning o tvätta en maskin lakan då det ska bytas idag. Inte lätt att göra mycket annat då jag knappt kan andas.

Vill ha tillbaka lite kraft nu.

Kram!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig,inge roligt att vara sjuk. Men idag är det ju inget höjdar väder så kryp ner i soffan och drick nått varmt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack fina Tina.. har orkat ta ett svep med den sladdlösa dammsugaren idag, man orkar inte vila hur mkt som helst men middagsvila blir det :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack goa du!! Hoppas verkligen det går över snart!!

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!