03 januari, 2013

Oscars bok är klar.

Denna bilden kommer på bokens framsida.


Nu är jag ÄNTLIGEN klar med Oscars fotobok som jag skapat hos Photobox

Fick ett erbjudande via Libero-klubben om att göra en gratis bok så självklart nappar jag.
Igår var det dock inte säkert att det skulle bli en bok.. man har 30 dagar på sig efter man knappat in erbjudandekoden & igår upptäckte jag att jag gjort fel.. har färdigställt en hel bok med text & bilder men det var fel bok jag utgick ifrån & dagarna har snart passerat.
 
När jag märkte detta kunde jag inte annat än att gråta.. anledningen är att jag bara har 2 dagar på mig innan erbjudandet löper ut. H
ur sjutton skulle jag hinna göra en nu bok med en liten 1-åring som ska passas hela tiden??

Jörgen lugnade ner mig & sa att jag har hela kvällen idag på mig & att han tar Oscar (han tar iofs alltid O när han kommit hem fr jobbet). Jag började redan igår efter min upptäckt, satt 2 timmar & har suttit i nästan 2 timmar ikväll så nu är den klar.

Nu ska bara slutredigeringen göras & det gör jag med gubben om han kan slita sig från filmen han tittar på??

Kommer kika vidare på Photobox sida för de verkar ha bra fotoprodukter.
Vart förstorar/beställer du dina bilder ifrån?


Hanna


2 kommentarer:

  1. Jag framkallar mina bilder på fudjifilm. Tycker dom är bra och har snabb leverans. Även förstoringarna är gjorda där. Som förstagångskund får du framkalla 100 kort gratis. Så jag som även framkallar mina bilder på detta sett ska registrera i Pers namn också. Tycker det är trevligare att titta på bilderna i album än på datorn.
    Mina julkort och kalendrana gjordes på vistprint, mitt paket kom bort så jag fick en gratis leverans som skickades med ups express. Men sen kom paketat i brevlådan två veckor senare än vad som skulles. Paket hade nog hamnat på villovägar. Det var lite sargat med julkorten och kalendrarna var hela. Dock hade jag ingen nytta av julkorten som kom fredagen innan julafton. men tre extra kalendrar var ju inte dumt, de blev till lite extra julklappar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kika runt lite & Fudjifilm verkar ju bra. Gillar snabba leveranser. Tråkigt med julkorten.. du får skicka dem i år istället ;)

      Radera

Kul att du tar dig tiden att skriva en liten rad till mig, då blir jag glad!!